söndag 4 mars 2018

Matfixerad?

Alltså jag undrar, fick en kommentar på bloggen för ett bra tag sen. Inte så att jag får så många kommentarer... Är jag matfixerad? Jag tror ínte det. Lagar mat kanske mat var 8-10 vecka. Ut ur frysen däremellan. Hur kan man vara matfixerad då? I helgen har jag lagat 4 rätter.




Nötfärs med grön curry paste. En nyhet för mig.Fick denna idén från Smakbox.


Min grönsaksröra. SÅ bra istället för pasta/ris/potatis.


Nötfärsgryta. Mums.


Min senaste "uppfinning". Rostbiffsgryta. Så god.

Hur kan jag stämplas som matfixerad när jag bara lagar mat så sällan. Förstår inte det.

Helgen har i alla fall inneburit en ganska lång promenad, mycket slapp och korsord och allt annat vad en helg innebär. Natten mellan fredag och lördag var inte kul, somnade innan jag tog mina piller och var vaken från midnatt till 5. Men det var ju helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar