lördag 27 december 2008

Godmorgon!

Godmorgon alla sömntutor :) Vaknade 5.30 som vanligt. Ute är det mörkt fortfarande, vet inte riktigt när det ljusnar. Funderar på att ta på mig och gå ut och gå en promenad. Får se om det händer.

Mamma har skrivit ett inlägg i sin blogg om Simon, det blev väldigt fint tycker jag.

Idag skall jag ta bussen till systern och titta på hennes nya lägenhet. Hon har bott där en månad och det är lite skämmigt att jag inte har varit där än. Men nu behöver hon min hjälp med nya TV:n och DVD:n, får se om otekniska jag kan tillföra något. Annars är det inga stora planer som gäller, skall väl kanske ta och koppla in mina nya leksaker någon gång under dagen, om jag orkar krypa ner under skrivbordet. Hade behövt ett par händer till som petar ner sladdarna ovanifrån, så jag får se om jag försöker själv idag eller väntar tills i morron då pappa och Marita skulle titta förbi.

Ha en skön lördag allihop!

4 kommentarer:

  1. Låter som en trevlig lördag, hoppas du kan hjälpa syrran.

    Ha det bäst

    SvaraRadera
  2. Hemskt tråkigt med katten Simon! Kul att läsa att du haft ett gott julfirande!

    SvaraRadera
  3. Vad synd om Simon, hoppas det går bra för din mamma!

    Tänkte bara tala om att jag lever, men att det varit aningens hektiskt dessa dagar, därav inga mail. Ikväll åker vi hem till Stockholm, så imorgon räknar jag med att hinna skicka iväg ett mail till dig igen!

    SvaraRadera
  4. Soulsister: Ja det kunde jag, fast hennes splitter nya DVD var trasig. Nu har vi varit på SIBA och fått en ny :)

    Sofia: Hoppas du hade det skönt också!

    Emma: Ja, jag började undra... Nej, fattade givetvis att du hade mycket att göra, folk att träffa osv. Men jag räknar med en full rapport i nästa mail :) Lycklig resa hem!

    SvaraRadera