torsdag 14 april 2011

Dag 29 - Fördelar jag fått tack vare bloggen

Svarar precis som Katarina: inga direkta materiella fördelar, men däremot har jag träffat massa goa tjejer.

Den första jag träffade var Emma, vi sågs ett par timmar i Borås. Henne har jag träffat en gång till, hon var här och hälsade på.

Katarina har jag också träffat två gånger. Första gången var jag nere hos henne i Malmö. Andra gången var hon här och hälsade på. I sommar skall vi ses igen, hon kommer hit i år igen! :)

Även Ulrika har jag träffat 2 ggr... Första gången vi träffades så hade vi först en myskväll med räkor, nästa dag var vi i Ullared. Sen var hon här förra sommaren också, löste av Katarina (jag blev hämtad av henne på centralen när jag hade vinkat av Katarina på bussen).

Jenny har jag också träffat, vi tog en promenad till Amundön.

Inger och "Imsavimsa" träffade jag i julas när "Imsavimsa" och jag överraskade Inger då hon stod på en julmarknad och sålde sina fina alster.

Har jag glömt någon nu? Christer har jag träffat som hastigast, sen tror jag inte jag har missat någon... Det skulle väl vara svägerskan Kati då, men henne har jag ju redan känt i 27 år eller nått, så hon räknas inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar